Meer monnikenwerk!

20170427_095323

Monnikenwerk is voor de één van een eentonige saaiheid en voor de ander een ultieme handeling. Toen ik vorig jaar op tv een wetenschapper zag die blij vertelde dat de nieuwste ontwikkelingen in robotisering er voor zullen gaan zorgen dat wij als mensen nooit meer eentonig werk hoeven doen, kwam dat op mij als een schrikbeeld over. Mijn ervaring is namelijk dat eentonig handelen een enorme uitdaging in zich heeft die dezelfde waarde heeft als meditatie. Gelukkig ben ik kunstenaar en kan ik er voor kiezen om mij steeds verder in die eentonigheid te bekwamen. Een klus die alleen te klaren is door een innerlijke stilte te vinden die dan wonderwel ook deel van het gemaakte werk wordt. Ik ben daarom altijd in voor méér monnikenwerk èn het brengt ook nog prachtig èn krachtig werk!

Monnikenwerk doe ik in vrij werk én in opdracht. In opdracht is het mogelijk om op maat gemaakt en zelfs wand-vullend te werken. Je kunt ook aan een praktische vorm als een raamscherm denken. Mocht je een mooie plek en een spannend voorstel  hebben dan houd ik mij aanbevolen. En stilte………die krijg je er bij!

20170427_095131

Houten tapijt, underlayment, 244 x 488 cm, 2013, hier afgebeeld in wand-opstelling

20160322_133726

Staircase, underlayment, ca 90 x 90 cm, 2016, particuliere opdracht

2014-02-15 08.25.21

Wandwerk, populierenmultiplex, ca 180 x 60 cm, 2014, particuliere opdracht

20170403_165306_001

Wandtapijt, underlayment, ca. 80 x 100 cm, 2017

Geef een reactie

